A magyarok aktivitása a közösségi oldalakon minden évben egyre jobban nő. Ezen nincs mit csodálkozni, a fiatalok előszeretettel facebookoznak a tömegközlekedési járművektől kezdve a plázákon át az iskoláig bezárólag tulajdonképpen mindenhol. Az Aegondirekt.hu friss kutatásából viszont kiderült, hogy az idősebb korosztály is előszeretettel böngészi az üzenőfalat.
Az Aegondirekt.hu által megkérdezett 31,185 ember több mint fele, 50,3 százaléka (15,689 fő) válaszolt úgy, hogy naponta többször is használja a közösségi oldalt, s a kutatásban résztvevő internetezők mindössze 2,9 százaléka (911 fő) jelölte meg azt a választ, hogy nem regisztrálta magát az oldalon, vagy soha nem használja azt. Ráadásul az elmúlt egy évben a felhasználók aktivitása is növekedett: az összes megkérdezett 56 százaléka gyakrabban használja a Facebookot, mint egy évvel ezelőtt, s csupán a válaszadók 6,2 százaléka nyilatkozott úgy, hogy manapság már ritkábban lép be a legnépszerűbb közösségi oldalra. Míg a 19-29 éves korosztály tagjai közül a megkérdezettek 51,3 százaléka használja többet manapság a facebookot, mint egy éve, az életkor emelkedésével egyre nagyobb lesz ez a szám: a 30-39 évesek 54,5 százaléka, a 40-49 éves korosztály 57,1 százaléka, az 50 fölöttiek pedig 60,6 százaléka tölt el több időt facebookozással mostanában, mint egy évvel ezelőtt.
Forrás: SocialDaily
Ez jó hír azoknak akiknek a célcsoportjuk az 50 fölöttiek is. A kutatásokból és a facebook statisztikáiból kiderül, hogy az aktív magyar emberek majdnem teljes egésze elérhető a közösségi oldalon, ami egyben azt is jelenti, hogy az egyik legjobb reklámfelület a hazai piacon a facebook.
Tudod, hogy reklámozni kötelező, de nem tudod hol és hogyan tedd ezt? Online marketing tippek, trükkök és tapasztalatok a facebook oldalunkon!
Kövess minket a facebookon: