A SlickText.com készített egy infografikát arról, hogy melyik kommunikáció a hatásosabb. A Facebook, a Tweet, az E-mail és az SMS kommunikáció megnyitási statisztikáját nézték meg. Ebből világosan kiderült, hogy az SMS-el egyik sem tudja felvenni a versenyt!
Az infografikából kiderül, hogy a tweet üzenetek 29%-át, a Facebook posztok 12%-át, az e-maileknek a 20%-át és nem meglepő módon az SMS-ek 98%-át megnyitjuk legalább egyszer.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy 100 kiküldött SMS-ből 98-at megnyitnak és elolvasnak, ezzel pedig a direkt reklámozási forma élére ugrik ez az eszköz
További érdekességek a grafikából:
- Naponta 150 alkalommal ellenőrizzük a telefonunkat (elképesztő, nem?)
- Napi 14 órát van velünk kedvencünk. Aludni is magunkkal visszük.
- A mobilkuponok lényegesen népszerűbbek a postai vagy online társaiknál
- A 22% továbbküldi ismerőseinek is az sms üzenetet
- A mobiltulajdonosok háromnegyede nem zárkózik el az SMS-ben kapott üzleti ajánlatoktól, ha havonta 2 alkalomnál nem kap többször
- A többi eszközzel szemben a fejlett infrastruktúrának köszönhetően másodpercek alatt célt ér az üzenetünk
INFOGRAFIKA
forrás: SlickText.com
Ha kérdése, észrevétele van, ne tartsa magában! Írjon nekünk az alábbi űrlap segítségével! Tömeges SMS küldés a legolcsóbban itt!