2014.02.20.
11:45

Írta: bnorbert

A leghatásosabb marketing eszköz, az SMS

A SlickText.com készített egy infografikát arról, hogy melyik kommunikáció a hatásosabb. A Facebook, a Tweet, az E-mail és az SMS kommunikáció megnyitási statisztikáját nézték meg. Ebből világosan kiderült, hogy az SMS-el egyik sem tudja felvenni a versenyt!

 

Az infografikából kiderül, hogy a tweet üzenetek 29%-át, a Facebook posztok 12%-át, az e-maileknek a 20%-át és nem meglepő módon az SMS-ek 98%-át megnyitjuk legalább egyszer.

 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy 100 kiküldött SMS-ből 98-at megnyitnak és elolvasnak, ezzel pedig a direkt reklámozási forma élére ugrik ez az eszköz

 

További érdekességek a grafikából:

  • Naponta 150 alkalommal ellenőrizzük a telefonunkat (elképesztő, nem?)
  • Napi 14 órát van velünk kedvencünk. Aludni is magunkkal visszük.
  • A mobilkuponok lényegesen népszerűbbek a postai vagy online társaiknál
  • A 22% továbbküldi ismerőseinek is az sms üzenetet
  • A mobiltulajdonosok háromnegyede nem zárkózik el az SMS-ben kapott üzleti ajánlatoktól, ha havonta 2 alkalomnál nem kap többször
  • A többi eszközzel szemben a fejlett infrastruktúrának köszönhetően másodpercek alatt célt ér az üzenetünk

 

INFOGRAFIKA

 

sms-marketing-infographic1[1].jpgforrás: SlickText.com

 

Ha kérdése, észrevétele van, ne tartsa magában! Írjon nekünk az alábbi űrlap segítségével! Tömeges SMS küldés a legolcsóbban itt!

Szólj hozzá!

Címkék: mobil marketing legjobb legolcsóbb tömeges sms küldés sms marketing instant marketing sms reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://instantmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr705823826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása